20 aylık oğlum konuşmuyor doktora da götüremiyorum tam anlamıyla kelime çıkarmıyor daha baba bile diyemiyor dediği dede pisi başka yok saglik ocağındaki hemşiremize sordum normal dedi ama ister istemez tedirgin oluyorum artık var mı çocuğu geç konuşan