Merhaba kızlar. Oğlum 1 yaşında ve yürüyor. Gayet güzel yürüyordu ama 2 gündür sürekli düşüyor. İlk yürümeye başladığında bile bu kadar düşmemişti. Varmi başına gelen? İnternette dikkatini hersey çektiği için bakarken düşüyorlar falan yazıyor. Bilemedim. Dün dudağını bile patlattı 😐