Oğlum ek gıda ve mama şeklinde besleniyordu, şu bir aydir baya baya mama istemiyor, ağlıyor biberonlu itekliyor kendini yerlere atıyor çocuğum içmemek için, bende zorlamiyorum, günde üç ana öğün ona özel yemek pişiriyorum dörder saat arayla yiyor, aralarda da ara öğün yapıyorum isterse veriyorum genelde istemiyor çünkü ana ogunlerinde güzel yiyor çok şükür , birlikte bir haftalık bir beslenme programı hazirlasak her gün ne pişirsem derdimiz olmasa ne dersiniz kizlar 🤗 mesela ben bugun sabah kahvaltimizda yumurta sarısı, bebe bisküvisi, hurma, muz ve çok az irmigi pişirip bzzt blenderdan gecirdim afiyetle yedi 🥰 şimdi de öğlene et suyuna tarhana mi pişirsem diye düşünüyorum akşama da yulaflı yoğurtlu hafif bir tarifim var onu yaparım sanırım🐣 sizler de paylaşır mısınız fikir vermiş olalım birbirimize 🤗