Seyyahyolcu Dr boğazı kizarik dedi antibiyotik verdi dun başladık gece atesi 39.9 a kadar çıktı. Ates düşürücü biraz düşürüp tekrar yükseltiyor. Böyle bi süreçten gecen var mi antibiyotik n zamab etki etmeye baslae
Asafeymeninannesi Seyyahyolcu Geçmiş olsun 🍃 Biz değilde görümcemin miniği boğaz enfeksiyonu geçirmişti. 2-3 güne kadar kendine gelmişti
Bsrumt55 Seyyahyolcu canım boğaz enfeksiyonunda ateş çok inatçı oluyor 2 yada 3 güne fayda eder ilaçları geçmiş olsun
Gamzeli Seyyahyolcu biz cok gecirdik antibiyotik ates dusurucu yada igne veriyodu inatcidir atesi en az uc gun suruyor geceleri daha cok yukseliyor elleri ayaklari buz gibi olur ilik kompres yapin ince giydirin antibiyotigi bitene kadar kullanin ates dusurucuyu donusumlu olarak verin gecmis olsun insallah olmaz bir daha
Mihribann Seyyahyolcu geçmiş olsun canım Benim bebeğimde geçirdi 3 gün atesi hic düşmedi en son doktorumuz serum takti oda biraz düşürdü sonra yine yükseldi o zamanda fitil verin dedi doktorumuzun yazdığı fitili kullandik ateşi düştü bidaha yükselmedi çok şükür
Bsrumt55 Seyyahyolcu o kadar çok geçirdi ki her dis dönemi oldu hemen hemen ceftinex macrol klavunat agumentin hepsini de kullanmialigimiz var
Seyyahyolcu Bsrumt55 baska belirtisu de var mıydı bizim.bogazlari kizarik dedi.bogazina bakti klamoks verdi
Mihribann Seyyahyolcu tabi bu süreçte soguk kompres ateş düşürücüler değişimli olarak antibiyotiktw kullandim ama faydasi olmadi
[silindi] Yasamıstık malesef bu durumu. 3 günden sonra etki etmeye basladı. Ama doktorun dediği sürece kullanın yoksa tekrardan oluyormuş
Gamzeli Seyyahyolcu yani belirtisi ates olurdu inatci uc gun dusmeyen ates dedigim.gibi yanar cocuk ama elleri ayaklari buz keser antibiyotik ve donusumlu ates dusurucu kullanirdim.bazen de doktor igne verrdi daha etkli olurdu o sekilde aman olmasinlar hic cok zor oluyor bebekler cicek gibi soluyolar hemen
UmayNil Seyyahyolcu 1 ay önce kızımda oldu 2 gün hiç düşmeyen ateşi oldu antibiyotik ve Ateş düşürücü ve de seruma rağmen. İlaçlarını düzenli kullanın ve Ateş takibi yapın geçecektir üzülmeyin
GmzSnn Seyyahyolcu boğaz çok fena ya ateşi asla düşmüyor 1 yaşındayken ablamın kızından bulaştı🤦🏻♀️ Sabaha kadar cayır cayır yandı çocuk ertesi gün doktora götürdüm antibiyotik we ateş düşürücü yazdı ama toparlanması 2 haftayı buldu öksürüğe çewirdi 🤦🏻♀️
UmayNil Seyyahyolcu ateş düşmesi 3 günü buldu. Tamamen antibiyotikle falan 10 günü geçti iyileşmesi, ventilatörle hava da verildi