Bilenler lütfen bir akıl verin bebeğim iki aylık 5 gün önce ozelde zehirli işgal ve karma aşılar yapıldı.Bugun sağlık ocağına verem aşısı için gittik aso karti araba oldugu icin virys korkusuyla bekletmeyim diye karta bakmadi bu yapılan iğneler tekrardan yapılmış oldu.iki çocuk doktorunu aradım.birsey olmaz diyorlar durumunu takip et sadece deniliyor.başına gelen tecrübeli anneler var mi.yada konuya hakim birileri.büyük hastaneye gitmeliyim.