https://hizliresim.com/6QRt5p
resimdeki model wma400 model numarasıdır kendi telsizimiz vardı kayınvaldemlerin evi iki katlı olduğu için oraya gittikçe kızım uyuduğunda sorun yaşıyorduk o nedenle ikinci telsizide aldık malum durumlardan dolayı evden çıkmıyoruz o nedenle telsizde boşa çıktı evde duracağına birinin işine yarasın dedim hiç bir sorunu yoktur zaten sadece bikaç kere kullanıldı bi telsizde olan her özellik var ekstra gece lambası baskonuş özelliği oda termometresi vs var iki kısımda kablosuz çalışabiliyor görüntülü değil sadece bebek çıt dese duyuluyor ben çok memnunum 150 TL’ye vereceğim ilgilenenlere 😊