Mom090 Emna_1903 bende 9.ayda yaptırmadım 1 yaş aşılarında var zaten 9.ayda yapılan aşının koruması yüksek olmaz dedi doktorum
Kvrckanne Emna_1903 kızım 9.5 aylık oldu aşı için aramadılar. Ben sağlık ocağını başka konu için aradığımda aşıyı sordum 11.aya kadar zamanı var demişlerdi
MarlaSinger Bu aşı zorunlu değil bildiğim kadarıyla. Bir kampanya isteyen yaptırıyor. Ben geçen gittiğimde sormuştum çünkü. Hemşire zorunlu değil dedi
Emna_1903 MarlaSinger onu bilmiyordum canim hemsiremiz aradi beni yapilmasi gerek dedi normalde 1 yasinda yapiyolmis ama hastalık fln çıkınca devlet ilk dozunu 9.aya aalmis oyle dediler