Cigdemm988 Mrhba lutfen bu konuda bana yardimci olun 2 aylikken başladı konaklari suan 4 bucuk aylik ve hala gecmiyor konaklari zeytin yagi kulandim kac defa fayda etmedi doktor kontrlnde sordum bi konak seti önerdi eczaneden almak icin gitik hic bir eczanede o seti bulamadik kucuk sehirde yasiyoruz bu arada esim gecer diyor sknti yapma ama aylardir gecmior ve kaşıntı yapiyormu die surekli dusnuyorm cnku kaşıyorsada elini henuz kafasina goturp kaşıymaz napacMmm gerckten bilmiorm bu durumu yasayip ne cozum bulmusa önersin lutfennn 🤲🤲🤲🤲🤲
Taze_annee Cigdemm988 canm benim bebeğinde 1 ay 19 günlük bizde de aynı sorun var bnde araştırdım zeytinyağına karbonatı da döküp öyle saçını tarıyorlarmış bnde bugun yapacagim inşallah bir de öyle dene sende istersen
Defne_cicegim Cigdemm988 tatlım benim bebeğimde de baya baya oldu sen her yikamada yap sür zeytinyağını beklet 1 saat falan sora acitmadan tara yıka bunu sürekli yap geçiyo konak setine falan gerek yok ben kendim eczanede çalışıyorum gerek yok
Asafeymeninannesi Defne_cicegim Merhabalar 😊 Oğlum 1 yaşında ve konak belası hala sürüyor. Zeytinyağı işlemini her daim yapan biri olarak bıktım. En sonunda doktora yazdım ve Sebamed şampuan kullanmamı önerdi. Bugünden itibaren önerdiği şampuanla devam edeceğim. Etkili olur mu acaba ? Kullananlar memnunmuş sizede sormak istedim 😊
Defne_cicegim Cigdemm988 kesinlikle normal bak şuan da 6 buçuk aylık birazcık var bi yerde okumuştum zararı yokmuş zamanla geçermiş endişelenme 🤗sen sıkılmadan düzenli yap
mikelenjelo35 Cigdemm988 her banyodan önce kulak copuyle karistirip sürdüm yarım saat dolmadan taradım.banyo yaptırdım gene taradım zaten atıyor hemen.sert taramadan tahriş etmeden .
Esmeler2 Bu her bebekte olan bi durum, bu kadar telaşlanmana gerek yok bence. Benimde bebeğimde baya var. Kaşlarında bile var yani. Arada zeytinyağı sürüp tarıyorum, geçiyor bi daha çıkıyor. Bi daha yapıyorum.
Ada123 Zeytinyağ tek başına değilde karbonat la birlikte işe yarıyor diyr duymuştum Google araştır istersen canım duştan bir saty önce sürülmesi gerek bide Konak tarağı var onlada taradigin zamn internet te satılıyor 90 i gidiyo Muş
Gayeefe Cigdemm988 banyo yaptırın zeytin yağı sürün yarım saat belletin Konak tarağıyla tarayın geçen bizimde vardı bitti her banyoda taradım Konak saç çıkmasını engelliyor kaşınıyordur tarayınca mutlu oluyordu bizim oğlan
MarlaSinger Oğlumda da var. Bende zeytinyağı sürüyorum bazen tekrarlıyor. Tamamen geçmedi 7 aylık şu an. Çok önemsemiyorum kızımda da oldu çünkü kendiliğinden geçti zamanla
Yagizkus Cigdemm988 canım bana da zyağı sür geçiyor dediler denedim ama hiç geçmedi tüm kafasını sardı. Dr 1 finçan zyağına 1 tatlı kaşığı karbonat ekle tüm kafasına masaj yaparak sür 3 5 dk sonra tersten tara geçiyor gün aşırı veya her gün yapabilirsin ama ilk yapmada bile baya fark ediyor. Sonra banyo yaptır birkaç güne geçiyor ama tüm saçı gitti baya gürdü saçları açıldı hep 😀
defnesmomm Cigdemm988 ben Mustela konak şampuanı kullanıyorum ve fırça tarak ile hafif hafif fırçalıyorum. Yok denecek kadar az şu an.