Merhabalar hanımlar, özellikle tecrübeli annelere danışmak istediğim bir konu var. Yardımcı olabilirseniz sevinirim. Kızım 1 ay 26 günlük. Sorunumuz emme sürelerinin kısalığı. Doğduğundan beri hiç 1 saat memede duran bi bebek olmadı, ilk zamanlarda belki 20-25 dk dinlene dinlene emdiği olmuştur ama şu an emme süreleri çok kısaldı genelde 6-7 dk da bırakıyor memeyi. Zorlayınca huysuzlandığı için zorlayamıyorum meme reddi vs yaşamamak için. 10 dkdan fazla emdiyse genelde kusuyor. Kilo alımı için normal dedi doktor. Ben kendim takip ettiğimde günlük 20-25 gr arası aldığını görüyorum. Bu işin normali nedir sevgili anneler? Bir standartı var mıdır? Doktor 4-30 dk arası emme süresi normaldir dese de ben aklımdan yeterince emmiyor mu acaba düşüncesini atamıyorum bi türlü. Ya da emme süresini uzatmak için ne yapabilirim.