ozelegtmcianne Neverland 3 ayı doldurmamıza 1 gün var 10 gündür böyleyiz özellikle akşamları artıyor ne yapacağımı bilmiyorum memede kendini geriye doğru itiyor ağlıyor elini kafasına sürüp çekiştiriyor artık şaştım kaldım doğrusu
Almilaayse Neverland buna nasıl çözüm buldunuz bana yardım eder misiniz bebeğim biraz emip geğiriyor rahat emeniyor?
Almilaayse Tazeanneb nasıl çözüm buldunuz lütfen bana da söyleyin 2 aylık olacak 3 saatte 5 dk emiyor hemen geğirmesi geliyor
Ftmgktg Neverland biogai damlayı deneyin emmiyo diyip pes etmeyin bence gaz sancısı meme reddine çeviriyo