alya_kus mama vermek yerine oruç tutmamanızı tavsiye ederim. Rabbimiz bu ehliyeti vermiş bize zorlamanın manası yok. Bebeğiniz ömür boyunca sadece bu dönem anne sütü alacak ama siz ilerki dönemlerde orucunuzu kaza edebilirsiniz. Keyfi bir durum değil günahı yok. Mesela bende emziriyorum ama kızım 1 yaşında yani ilk 6 ay sadece anne sütü döneminde değil ek gıda daha yoğunluk alıyor. Sahur yapıyoruz zaten uyandığımız da kahvaltı yapar sonra Gün içinde bir kere doyurucu emse akşam zaten tekrar yemek yiyeceğim oda yicek hem bana süt olacak inşallah hemde bebeğim aç kalmayacak. Yani tavsiyem mama tercih etmeyin sütünüz varken hiç bir mesuliyeti yok🌸