Tuqcenes benim oglum 9 aylikken felan emekleme degilde sürünerek biryerlere gidiyordu. 10 aylikken ayakta dik durabiliyor ve koltuk kenarlarindan tutunarak yürüyordu. 11 aylikken 1 2 adım atmaya başlamişti. Ama sonra hasta oldu. Hem diş cikariyordu onun huzursuzlugu, ateşi felan oldu baya. Sonra grip oldu, 2 3 haftada anca kendine geldi cocuk. Bu yüzden 12 aylıkken yürüdü. Hasta olmasa 11 aylikken yürüyecekti. Şuan 12 ay 22 günlük. Koşuyor resmen 😁