Yoginibryr Bebeğim 6 aylık oldu sadece anne sütüyle besleniyor.Yaklaşık bir aydır sol mememde neredeyse süt yok .Sağ mememde gayet var .Sizce ne yapmalıyım?Bebeğimi emzirmeye çalışıyorum fakat süt olmadığı için emmiyor.