Rumeysa34 Kızlar doğum yapalı 4 ay oldu hamileyken göbeğimde bir çizgi belirmişti o çizgi hala gitmedi sizde varmı ne zaman geçti çok çirkin görünüyor 😒
Defne_cicegim Rumeysa34 ay hiç farketmemistim göbeğime baktım 🤣🤣🤣 valla ister istemez güldüm kendime Allah’ta seni güldürsün 🤗 benim yok şuan tatlım ama geçer diye düşünüyorum ben doğum yapalı 6 buçuk ay oldu 💕
Rumeysa34 Defne_cicegim yaa İnşaAllah geçer o kadar kötü görünüyor ki 😬 beyaz tenliyim bide siyah bir çizgi 🤦🏼♀️ İnşallah geçer