Mom103 Goktus01 biz bestiron kullanıyoruz ilk 2 ay güzelce içti şimdi tadını sevmiyor zorla veriyorum ek gıdanın tadını alınca kötü geldi herhalde😂
Goktus01 15101986 aynen bende öyle biliyorum d3 doğumdan itibaren kullanılıyor kemik gelişimi ve bıngıldak için
Hande2204 Goktus01 ocean kullaniyorum asiri memnunum ne kokusu kotu nede tadi beyaz rengi lekede yapmiyor oceanin d vitamininide kullaniyorum ondanda cok memnunum kabizlik veya baska bir problem yasamadim hic
Goktus01 Hande2204 bende d vitaminini kullanıyorum memnunum ama demirde kararsız kaldım kabızlık sorunumuz var diye
Hande2204 Goktus01 ben ikisindende cok memnunum kabizlik vs hic bisey yasamadik ocean vitaminleri bence cok basarili denersen bence memnun kalicaksin 😊
Skn233 Ferhan92 heniz 4 ay 3 günlüğüz yeni başlayacaz doktor 6 aya kadar 5 damla kullan daha sonra kaç kiloysa o kadar Damla ded😁
Yasminlina Defne_cicegim fıyat ne. Kac aya kdr kullanılacak ben vıtamın damla verıyorım suanda sadece. Kan ılacı olanı dıse zararlı dıye veremedım.