Kızlar iyi günler lütfen bana yardım edin. Bebeğim 2.5 aylık süt sağdığımda 60-70 cc çıkıyor ve yetmiyor mecburen mama destekli gidiyorum bu durum beni üzüyor. Süt arttıcı Takviye olarakSolgar tablet, bol bol su, 4 gündür de Humana emziren anne çayı içiyorum neler yapabilirim daha başka 😔bebeğime yetersizlik beni çok üzüyor..