Tospikto 2 aylıkken başladı. Zorla tutturabiliyordum o zaman ayakta sallanarak bi şekilde. Tutmayınca sağıyordum sadece. 3 aylık olunca hiç bir şekilde tutmadı. Bütün öğünlerini (gece dahil ) sağarak verdim. Mama hiç kullanmadık 9 aylık olana kadar. Ama ek gıdayı da hiç istemeyince mecburen günde bir defa mama verdim 9 ayında. Şimdi 11 aylık. İyi kötü yedirmeye çalışıyorum. Bi öğün sütümle bi öğün ek besinle besliyorum. Lansinoh elektrikli tekli kullanıyorum. 1 yıldır en yakın arkadaşım süt sağma makinası oldu 😅