Aselll hayır tatlım aç kalsa da uyur ağlamaz sarılık yükseldikçe hatta hiç uyanmaz sen dediğimi yap sütüm vardı ama ememedi sarılık oldu bebeğim ve çok hızlı yükseliyor pompa yap yada elinle çay kaşığına sıkıp ver yanı biberon vs de kullanabilirsin istersen ben mama bile vermek zorunda kaldım.5 gün sütümün çokluğundan mastit bile oldum ayni süt olsa da bebek emiyor mu bi türlü anlaşılmıyor. Hatta düzene girip emince anladım başta hiç emmedigini🤦🏼♀️ Daha çok yolun basındasın sık sık emzir sonra arkasına kaşıkla takviye yap