Acaba bebeği ile bir yatıpta kendisi ondan ayrılamadığı için ayıramayan var mı. Ben oğlumla yatmayı çok seviyorum onun bana sokulup uyumasını çok seviyorum. 15 günlükken eşimin doğuya tayini çıktı bizde memlekete gittik izinler raporlar baya kaldık sonra eşim sıcak diye getirmedi bizi bir ay daha kaldık. Evime gelince de oğlum bana ben oğluma alıştık. Başlarda beşikte yatırmayı denedik ara ara yattı. Ama hep benimleydi. Şimdi 10 ay oldu havalarda düzeldi ayırmak istiyorum ama ben ayrılamıyorum. Uzun oldu kızlar kusura bakmayın önerisi olan varsa dinlerm teşekkür ederim şimdiden