gul Rezene malt içeceği( Malta’na) dereotu ve bol salata yiyorum.emzirdikten sonra doyduğundan çok emin olduğum zaman sağıyorum 2-3 kere onları buzluga atıyorum.sabahları emziriyorum mesela üstüne komple boşaltıyorum. Çok iyi süt çıkıyor sabah dinlendiğim uyuduğum için ama gün içinde bazen 10 cc bile çıkmıyor. Buzluktan henüz kullanmadım bazılarını çok dolu koydum bazı paketler az kullanıma göre çözdürülen galiba çok olanı mesela dolaba koyarım orda çözülür sonra ılıtıp veririm az olanı direk ılıtabilirm diye. Defalarca ılıtıp dolaba koymamak için değişik Cc de paketledim.