Kizlar aile hekiminn veridigi kullanmadim sidefer isimli kan damlasi aldim kabizlk vs yazmadi bugn 3. Gunumuz gayet normal kakasini yapiyodu ama bu sabah kakasi koyu renkti normal camur kivamliydi kabizlik degil tamam da bu renk beni korkuttu normalmidir. Bir de icinde birz eski kaka rengi olan sarimsi kahveye donukde vardi. Aklima ilk gelen kan damlasi oldu normalmidir