Bse Arkadaşlar gastrotuss baby şurup verdi doktorumuz bitkisel bir şurupmuş,tok koarınlamı verdiniz aç karınlamı verdiniz?
canparcam123 Burcu15 ben hem mama hem meme veriyorum fakat gündüzleri daha çok mama veriyorum her milim e bi ölçek koyuyorum yani 30milim yapsam bi ölçek 90 yapsam üç ölçek birde iki saatte bir veriyorum genelde.. zeytinyağı da bi iki damla koyuyorum içine mama katı olduğu için kabız olmasın diye
Burcu15 canparcam123 ben çok kararsızım beslenmesinde 3 veya 3.5 saate bir 150 cc veriyorum çok mu bilmiyorum
Berican Ben hem meme hem mama veriyorum ve reflü maması kullanmıyorum mama vermeden bi çay kaşığı veriyorum şuruptan