Minikprenses_1 ben püre yaparken blender kullanmıyorum. Sebzeleri çatalla eziyorum, meyveler içinde cam rende kullanıyorum. Sadece çorba yaptığımda blender kullaniyorum. 😌 Hasladiginiz sudan kullanarak biraz daha kolay ezebilirsiniz. Ya da kabız yapabilen gıdalarda zeytinyağı ekleyebilirsiniz. 😌