Merhaba sevgili anneler bebişim 6 buçuk aylık emekleme hareketlerine başlıyor yavaş yavaş daha yere indiremedim hep koltukta yerlerim Dr çok halı yok evim büyük sizler bebisleri halı üstünde mi emeklettiniz önümüz yaz sorun olur mu haklisiz diyorum internetten sipariş vermeye korkuyorum markete gelen yolluklar dan mi alsam yıkanınca altları kendi bozulur mu acaba kafam da deli sorular yardım ederseniz sevinirim 🙏🤗