Lamidilomaho çok zor bi hamilelik geçirdim canım 7 ay progestan kullandım. 41. Haftada normal olmayınca sezeryana alındım ve hayatımın en büyük acısıydı. Baş bel boyun ve kol ağrısı hala içim acıyo. Eşimde bende istemiyoruz. Allah isteyenlere nasip etsin inşallah