Deletedmom389 Merhaba anneler. Bebeğimin tam başının önünde saç döngüsü var saç başlangıç yeri gibi. Arkasında da var ama önünde de var. Sizde geçer mi bu. Ya da kazıtsak düzelir mi 😔 kıyamıyorum İpek saçlıma çok saçlı doğdu benim kızım bir aylığız daha saçı güzel kıyamıyorum kesmeye bir yandan da keseceksem hemen keseyim çabuk uzasın istiyorum siZce geçer mı bu kazıtınca falan ve ilerde sorun olur mu acaba kuzuma kahkül falan kesemez mi saçı yamuk mu olur. [url=https://hizliresim.com/fGXqQx][img]https://i.hizliresim.com/fGXqQx.jpg[/img][/url] Teşekkür ederim
Yusufcuk01 Deletedmom389 bir fikrim yok canım ama duymuştum bu şekilde iki hatta üç döngüsü olanları.
OzsoyBuse Deletedmom389 ben bu şekilde kaldığını biliyorum yeğenimde böyle çünkü kestirmişlermiydi bilmiyorum ama ön kısmı bu şekilde
Aysktr Deletedmom389 Üzülüyor musunuz ki kötü durmuyor neden öyle düsünüyorsunuz kıymayın tabi güzel saçlarına bende o döngü kalıyor diye biliyorum büyüdükçe saç ayrımından falan gözükmez yani takmayın kafanıza lütfen 😊
hadiceasaf Aynısı benim kızımda var 4. Ayımızdayız geçeceğini söylüyorlar büyüdükçe ama emin değilim gül diyoruz biz ona güllü kızım diye seviyorum 😍
Deletedmom389 Aysktr büyüdüğünde sorun olur diye endişem tek baksanıza bir tarafı saç dolu bir tarafı kel kalmış o yüzden yoksa yerim o döngüyü ben 🥰
Aysktr Deletedmom389 Ben sanmıyorum endişeniz boşa çıkacak kaybolmasa bile saçı uzadıkça kapanacak orası 🤗 Daha saçları dökülecek yeniden cıkcak falan çook değişir bence 😊
GSA1319 Deletedmom389 Deletedmom389 ☺️Kazıtmayın geçmez benim büyük oğlumun da tam orda döngüsü var o kadar da kötü durmuyor sadece hep ordan ayrılıyor kendiliğinden tabi 6.5 yaşında bi erkek çocuğu sizinki kızmış dolayısıyla uzun saç kullandığında daha rahat ayırır diğer tarafa. Artısı var hatta fönlü gibi duruyor 🙂
Ftmhm Deletedmom389 benim kızımda da aynısı hatta yeri bile aynı. Kesince gitmiyor, biz kesmiştik. Fakat saçı uzayınca belli bile olmuyor