annecrn Aynı sorun bizde de vardı bir şey çıkmaz diye umarak göz doktoruna gittik görmesi zayıf dedi daha iyi bi
muayene için göz hastanesine gidin dedi göz hastanesi damlalı muayene yapıp göz dibine bakıyor görmesi biraz zayıf ama gelişebilir bebekler altıncı ayına kadar gelişime devam eder dedi çocuk nörolojisi de bi baksın dedi görme optik sinirlerle alakalı olduğu için.Çocuk nörolojisi de b12 vitamini düiük olabilir önce vitamin takviyesi yapalım sonra duruma göre ilerleriz dedi.Demem o ki moralini bozma ama aksatma da .Göz hassas bir ortan erken teşhis de önemli problemlerin önüne de geçebilirsin