seriifee12 evet biberonla deneyin mamaya yaptigini yapacaktir çay kaşiğıyla içer. Ben sadece ve sadece bebegimi hıçkırık tuttuğunda emziriyorum. Geçmez ise sırtını dik şekilde tutup ssllıyorum yine geçmezse son çare olarak bir çay kaşığı su veriyorum ama genelde emzirince geçiyor. Su vermek bebeğe zarar vermez ama gereği yoktur. Doktor şöyle demişti. Butun gun su ile beslendiğinizi düşünün ve biri size ekstra su veriyor.