Kendim astım olunca çocuqu çıkaramadım ikitelli de olan saqlık ocaqına esenyurttan da qidemedim 9 aylık aşısı kaldı yawrumun ve çok korkuyorum bunun zararı olur mu die kimse aramadı da korona yüzünden 2 aydır ewdeyiz bi ara hastalandı 1 ay önce 2 qece hastanede yattık napıcam bilmiyorum saqlık ocaqına ulaşamıyorum da başına bu tarz bişi qelen var mı 😒