Gizay33 ikinizde de var hata gibi geldi. Ama oluyor canım bebek çok büyük sorumluluk zaten aynı eve girince de değişiyor işler ona adapte olmadan bebek olunca iyice karışıyor ortalık. Sevmeme değil olay çok ağırına gitmiş belli ki vurman doğal olarak. O hareketi sindiremiyor büyük ihtimal. Biraz zamana bırak. Olay anlarında da öfkenizi kontrol etmeye çalışın ikinizde. Ona olan sevginden bahset, bebekle olan yeni hayatın seni zorladığını anlat, ve vurduğun için pişmanlığını dile getir. Düzelir inşallah.