Aygunnn Aptamil 2 kullanıyorum kullandığım günden beri ishal olduk aptamilden once hipp kullanıyorduk cok cabuk acıkıyordu ve kilo alimi cok yavaştı bir arkadaşım hero baby kullandıklarını çok memnun olduklarını söyledi sizce ?
Yelizhtpoqlu Aygunnn canım bende aptamil 2 kullanıyorum ama bebekten bebeğe değişir bize hiç ishal yapmadı ayrıca kilo alımı falanda gayet iyi başka mama dene istersen 😊
Yelizhtpoqlu Aygunnn 😘 bünyeleri kabul edene kadar her şeyi denemeye mecbur kalıyoruz almadığımız bez ıslak mendil kalmadı 🤦🏻♀️ Bi tek mamada nokta atışı yapabildik 😂