Cnprtk oglum 5,5 aylikken ilk yogurt veriyordum. 1 yemek kaşığı zor yiyordu. Sadece öğlenleri veriyordum. 6 aylik olunca önce sebze püreleri verdim, sonra corbalara başladim. İlk önce sadece öğlenleri veriyordum. Önce ekgıda, sonra emziriyordum. 6,5 aylikken kahvalti yaptirmaya başladim. Kahvaltidan 1 -1,5 saat önce emziriyordum. Sonra kahvalti. Öglen corba .çorbayi içtikten sonra ne zaman emmek isterse o zaman emziriyordum. Sonra saat 3 gibi felan yogurt veriyordum. 7 -8 aylik olana kadar akşam saat 6 dan sonra hic ek gida vermedim,karnını ağritmasin diye. 7,5- 8 aylik olunca düzene oturdu hersey.
Emzir, kahvalti, uyut, uyaninca çorba,yogurt, oyun, tekrar uyut, uyaninca mama yada cicibebe, oyun, meyve, akşam yemegi, uyut, uyaninca meyve, gece uykusuna yatmadan önce mama 😂 bizim düzen 8 ayliktan beri bu şekilde