Baloglum93 benim oglumun cok hafif vardi yamukluk ama zamanla düzeldi. Ama ben sürekli sola dönderiyordum. Arada bi düz yatiriyordum. Hatta kafasini cevirmesin diye kafasinin kenarina birseyler koyuyordum. Yani uzun süre aynı şekilde yatirmadim ki zaten oglumda uzun uzun uyumuyordu 😑😁 uyanik oldugu zamanlar yüzüstü yatiriyordum sık sık, hem gaz sancisi kesilsin diye hemde kafasi yamuk olmasin diye. Sizde uzun süre ayni şekilde yatirmayin. Sag sol düz çevirin hep 😁😂