Sevgili anneler bebeğim 3. Ayını tamamlıyor 3 gün önce sütüm azaldı gibi oldu günde nerden anladığımı sorarsanız bi göğüslerimde sütünün az olduğu anlaşılıyordu bi göğsümü emzirip diğerini sağladığım da 60 cc en fazla zorlarsam 75 cc çıkıyordu. Bebeğim daha sık uyanmaya başladı ve doymuyordu huzursuzlaşıyorsu 5lt su tüketen ben 8lt tüketmeye başladım birde eczaneden süt artıran damla aldım . BESTLAK normal dede kullanıyordum bitmişti ama sütüm eskisi gibi olmadı bugün marketlerde satılan bi içecek aldım maltana ananaslı olanı sabah öğlen akşam 3 öğün tükettim bebeğim 3 saatte 4 saatte bir emdi uyudu oynadı akşam 8 gibi emzirdim kundak yaptım yatağına yatırdım gece 4 gibi uyandığımda iki göğsümde süt doluydu bir göğsümü emzirdim. Bebeğimi tekrar kundak yaptım , uyumuştu zaten Doyunca göğsümde. Diğer göğsümü sağdım 40cc düşen sütüm tek göğsümden 160 Cc şıktı ben çok mutlu oldum . Umarım sizdede işe yarar MALTANA ANANASLI 🍍🙏🦋