balannesiii Mom1414 amin canım hepimizinkini bize bağışlasın benim bebeğimde yataktan düştü bide bizim yatagımızın üstü pedli diğer yataklardan daha yüksek😢 o kadar korktuk ki ağladık eşimle Allaha sükür bişey olmadı🤲
Mom1414 balannesiii oooyyy Oooyy çok geçmiş olsun Allah bir daha yaşatmasın. Çok iyi anlıyorum çok korkunç bir şey gerçekten ne kadar süre takip ettiniz acaba bizim 32 saat oldu takip etmeye devam ediyorum
Mom1414 yamac0608 oh kuzum benim çok geçmiş olsun allahim tekrar yaşatmasın bende heryerini kontrol ettim ilk 24 saatimiz bitti nerdeyse 32 saat oldu takip etmeye devam ediyorum🤲
balannesiii Mom1414 ilk 2 bucuk saat kadar uyutmadım sonrasında 24 saat önemli uyku zamanları hariç uyumaması gerekiyor sık sık uykusu gelmemesi gerekiyor kusmaması vs 32 saat icinde ortada birşey yoksa değişik korkma canım♥️ Şükür bişey olmamış