Ebruduzgun benimde öyleydi tahlil yapıldı anne sütü sarılığı denildi. Sıkça emzir yada sağ kaşıkla ver. Birde salatalığı rendele suyunu tülbentten süz bir çay kaşığı ver hergün. Geri kalanı kendin ye. Geçiçek. Ben bu şekilde atlatmıştım. Birde güneşe yatır güneş alsın. Cam kenarındaki koltuğa güneş ışığı geliosa oraya koyabilirsin. Buda etkili. Hepsini denedim ve sonuç geçti.