Azaldığını sağarak anlamadınız umarım çünkü bu sizi yanıltır,hicbir sağma makinası bebeğin ağzı gibi değil,sakın bu kadar cc çıktı sütüm bitti azaldı diye düşünmeyin strese girmeyin,eğer bebeğiniz yeteri kadar kilo aliyorsa ve günde çiş kaka takibide normalse sorun yoktur,birde bello aydan sonra göğuslerdeki şişlik iner terbiye olur yani buda hepimizi yanıltır,üzmeyin kendinizi suçlamayın nolur,siz çok iyi bir annesiniz ve elinizden geleni yapıyorsunuz