Merhaba anneler birşey soracaktım.Oğlum 16 aylık oldu ve emziyorum.İki hafta önce hafif leke ve biraz kan gelmişti benden iki üç gün sürdü.O kadar mutlu olmuştum ki adet oldum diye 😂 Şimdi ise yine kanamam oldu ve öyle böyle değil açık renkli canlı kan geliyor normalde olduğum adet kanından daha farklı ve oldukça çok oluyorum kanama.Bu normal midir sizce?Sizlere nasıl olmuştu?