Herkese iyi gecelerr 🙋🏻♀️
Doktorumuz 4. Ayda ilacı Vegaferon ilacı vermişti ama gaz vs sorunumuz olduğunda 1 ay sonrası kullanmadım. Şuan 7 aylığız ve artık başlıyım diyorum ama kaç damla kullanmam gerekiyor bilmiyorum?
Vegaferon kullanan anneler yardımcı olur musunuz?