Tabiki normal sarı ve pütürlü olur genelde. Renginde sıkıntı yoksa yapacak tabi günde ⅚ kez yaptığını biliyorum ilk zamanlar. Ve çok işeyip kaka yapması doyduğu anlamına da geliyor. Kabızlıktan iyidir. Sonra düzene girecek annesi daha az kaka ve çiş yapmaya başlayacak