Gdogru Oglusannesi98 bana da atılır dediler ama araya gebelik girdi tekrarlayabilirmiş. Ocakta doğum yaptım normalde kontrolüm vardı. Ama bu durumlardan gidemiyorum. Sürekli bişey varmış gibi geliyor. İnşallah atılıp gitmiştir. %90 vakanın tekrarlama yılı en erken 9-15 yıl diyorlar
Oglusannesi98 Gdogru hamilelikte nüks etti mi peki? Vücuttan atıldıktan sonra mı %90 o kadar yıl sonra tekrarlarmış😳 bende de çıktı gebeliğin de de smear testi temiz çıkmıştı sonra genotipleme testi yapılması lazımdı gidemedim bidaha.
Betmuncur Portakal bende de yaklaşık 2 aydır sık kanama vardı özellikle ilişkiden sonra başlardı onun için gitmiştim
saripapatyam2 Betmuncur canım bendede oldu yakıldı yakarken acı sıfır yakma dediği bişey tutuyor oraya. 1 ay ilişki yasak diyor. En fazla 2 aya tamamen iyileşiyorsun
Gdogru Oglusannesi98 hamilelikte smear almadılar benden bişey çıksa da müdahale edemeyiz doğumdan sonra bakıcaz dediler ama gidemedim. 2018de oldum ameliyatı bu yıl 2.yıl
Oglusannesi98 Gdogru benimde hamilelikten sonra aldılar smear temizdi. İnsanlar tez vakitte kurtuluruz 😞
saripapatyam2 Betmuncur rica ederim yakma işleminden sonra kanlı sulu bir akıntı geliyor bir kaç gün oda normal daha sonra kesiliyor oda
Betmuncur saripapatyam2 sağol canım pazartesi kontrole gidecem o zaman belli olacak işlemin yapılıp yapılmayacağı