Zeynepvefam Bebeğim 4 aylık oldu meme+mama olarak besleniyoruz. 3-4 günde bir kaka yapıyor ve çok sulu. Rengi sarı oluyor 🙊 Bir problem olabilir mi tecrübeli annelerden yardim bekliyorum…
Mom0870 Zeynepvefam bebeklerde zaten sarı olur diye biliyorum benim bebeğimde de sarı ve sıvı . Ama her gün yapıyor emen bebekte 8 güne kadar yapmayabilir demişti bi ara doktorum. Sizde de önemli bir sorun olduğunu sanmıyorum.
Bsra89 Zeynepvefam hardal rengi kaka bağırsakları sindirebiliyor demek 😊 endişelenmenize gerek olduğunu sanmıyorum benim kızımda günlerce yapmiyordu doktorumuz günde bir çay kaşığı zeytinyağı verebilirsiniz demişti 10 güne kadar normal karşılanıyor . Sürekli ağlaması rahatsızlığı yoksa bir sorun olduğunu sanmıyorum umarım da yoktur 🙏🏻
B_u_k Zeynepvefam İdeal kaka tanımı yapmışsınız 😊 Ek gıdaya geçince mumla aradığımız o caanım sarı, sulu kaka 💩 🙄
Srplglce Sarı kaka emen bebekte normal diyorlar cıvık olması da normal deniyor sarı ve yeşil arası tonlar normal deniliyor
AryaBorte Kati gıda almadığı için ishal gibi olması zaten normal. Mama kullanımı olduğu için birkaç günde bir yapıyordur, kabızlık yapıyor çünkü. Rengi de gayet normal 👍
Zeynepvefam Asyaaihsnser şimdiye kadar da aynı Renkte yaptı yeşil olanda varmış o yüzden belirtmek istedim
minnosvetontis Zeynepvefam benimde hep sari kahve tonlarindaydi bugun koyu yesil kivam yapti bizde 4 ayligiz 😪 niyr bole yapti anlamadim
Zeynepvefam vilnius oy maşallah bizde çoğunlukla öyleydik 15 Güne kadar sonra 3-4 günde bir kere kakasını yapıyor tam yapıyor 😂