Bebeğimin 15. Haftası, virüs belki geçer de rota aşısını hastanede yada sağlık ocağında yaptırırım diye beklemiştim ama malesef . Yarın eczaneden almayı düşünüyorum kendim yapabilir miyim? İlk dozun vakti geçti mi? Bir de fiyatları ne durumda blgisi olan var mı acaba