Benim bebeğim 8.5 aylığı geçti biraz. 10 gün sonra 9 olacak. 6 tane diş çıkardı ama ben bu süreçte öyle zorlandım öyle yıprandım ki. Çok kolay atlatmadim ben şimdiye kadar çıktılarında. İlk dişi 6.5 aylıkken çıkardı
O vakte kadar anamı ağlattı tabiri caizse. O vakitte bu vakte kadar da 4 tane daha çıkardı üstten. 2 katı anamı ağlattı. Kolay değil onlar için. Etin içinden yarılıp kemik çıkıyor.. neler yapmadım ki. Jeller dış kasiciyilari hiç bişey fayda etmiyor
Geç cikartanlarda böyle sorunlar az görülüyormus. Birde gerçekten geç çıkarması iyidir. Ablam 4 aylıkken çıkarmış. Şuan 35 yaşında,5 yaşından beri dişçiden çıkamıyor.