hmna biz bugün 32 günlüğüz siz sen daha küçüğüz ben ilk 10-15 gün taktım sonrasında bıraktık. Gerçi bulunduğumuz şehir de sıcak artı evimiz de güneş vs aldığı için ev ısısı iyi . Kontrol ettim hep kafasını sıcak olduğu için takmadım sonrasında.
Bugün kontrole gittik misal sadece dışarı da taktım Zaten hastane içinde de kendi doktorumuz,göz muayene, usg derken tak çıkar olmadı hastane de de açık kaldı. Nasıl alışırsa öyle gider. 👍