Bsrabncuk ben de mama +meme giderkenbir süre sabah öğle akşam verdim ama 5 6 saat çok uzun süreler. 3 öğün 150cc vermek yerine 150*3=450cc yi 5 e bölmelisiniz. Aralarda yine emzirin tabi. Edinebiliyorsanız süt sağma makinası edinin. Kiko/56 hesabına göre bebeğinizin 3 saatte 1 90 cc mama alması lazım. Sizin sütünüz ne kadar geliyor bakıp, bir öğünde 90cc verip 3 saatte bir de beslemeniz lazım. Artık mama ya da meme. Ama siz 150 cc veriyorsunuz aynı zamanda sütüm az diyorsunuz. Önce emzirip sonra mama vermeyi deneyin. Aç olan bebek memeyi daha iştahlı çekecek, sütünüz artacak. Siz yine toplamda 450cc mama verin ama emzirdikten sonra. Aksi taktirde sütünüz artmaz, hatta azalır ve sonunda biter..