AnneVeKuzusu Taze anneler Doktorlar 15 dk bi gögsü 15 dk diger gögsü emzir diyolr ya hepiniz öyle mi yapıyosunz? Yani şöyle bebegim 32 günlük ilk dogdugunda aynen öyle emziriyordum 15 dk olmadı diye kasılıyodm faln emmeyi bıraktıgında ama bi süre sonra farkettim ki bebeğim kusmaya başlıyo.daha sonra 10 ar dk emzirdim onda da yine kusuyo ama kesik kesik yani kakası çişi gayet iyi ilk ay kilo alımı da iyi.bnde bi süredir tek gögsümü 10-15 dk veriyorm ama daha sık tabi.çnkü doyuyo farkediyorm memeyi tekrar alsn diye zorlamıyorm ama bi yandan da vicdan yapıyırm siz nasıl emziriyosnz?
Gonul_celen AnneVeKuzusu tek göğüs 15 dakika emse şükür edeceğim daha kısa süre emiyor diğer göğsüme alamıyorum bile çünkü doymuş oluyor. Emme süresini bnde cok kasıyordum başta emiyordu 20 dk falan ama büyüdü bnce daha cok cekiyor. Bi de bi yerde okumustum her çocuk farklı emer çünkü her göğüs aynı değil süt akısı mesela bnm sütüm tazyikli geliyor başta o kdr hızlı içiyor ki genzine kaçıyor hep ama örnek veriyorum 30-40 dk sonra emmek istediğinde o kdr tazyikli gelmiyor daha uzun emiyor
Eliffff AnneVeKuzusu bize kursta her emzirmede tek gögüs verin en az 20 dakika denildi 15 dakika emdikten sonra kilo aldıracak yağlı süt geliyormuş çünkü. En az 20 dakika bir gögsümü emzirdim sonraki emzirmede aynı şekilde diğer gögsü verdim güzelde kilo alfı bebeğim sarılıkta olmadı
ErtugrulAnnesii AnneVeKuzusu kusması reflüsünden kaynaklı olabilir. Bunun üzerinde durmanızı tavsiye ederim. Ben emzirebilseydim her istediginde dakika tutmadan o ne kadar isterse o kadar emzirirdim. Doyduguna eminsem ve emme süresine yakın yine emmek istiyorsa biraz daha oyalardım tabiki. Cınku yeni doğanlar emme refleksi ve gaz sıkıştırdıkça da emerek rahatladıkları için emmek istyorlar bu da ona tekrar gereksiz gaz yapıyor
Rabiays AnneVeKuzusu yok ay 2memeyi 15er dk dam nasıl emsin bu bebe 40gğnşük benim bebeğimde 2saatte bir 15er dk tek meme emiyor sonrasında ya uyuyor yada emdiğini kusuyor fazlaya kaçınca mideleri zaten küçük kilo alımı gayet iyi 1 buçuk kilo almıştı 1ayda hep 2saatte 15.20dk emzirdim yüksek bi yastığa yatırıyorum hemen reflüsü var gibi sürekli kusuyor yatışa 10dk yatırınca midesi yatışıyor sonra alıyorum ağız gazını çıkarıp pış pış yatağa diyorum
Eminetavsan [bilinmeyen] ben de öyle yapıyorum ama en fazla 10dk emiyo. Sizin kilo alımınız nasıl. Ben fazla kasıyorum doymamış tır diye aralarda sağıp biberonla veriyorum onw ragmen kilo alımının iyi oldugunu düşünüyorum yoksa doymamış tır gibime geliyor
umaydilara Eğer wmmek istiyorsa 15 dk ile sınırlamayın sadece doymak için emmez bebek. Isınmak için emer, güvende hissetmek için, rahatlamak için vs vs. Dünya ile bağı o meme bitek. Bırakın istediği kadar emsin. İşk 3 ay bebekler için 4. Trimester olarak geçer. Doğduğunu kabullenmek istemez. Annesini ve anne memesini kendine ait bir organ zanneder. Ve ilk 3 ay bebeğin alışkanlığı olmaz. İhtiyaçları olır ve zamanında karşılanması kendini değerli hissettirir.
AnneVeKuzusu umaydilara emzirmek istemiyorum fazla çnkü her defasında fışkırarak kusuyo fazla emdigi zamanlar canm onun dışında hep kıcagmda emmeyi bıraktıgında bile bi süre göğsümü kapatmıyorum orda yatıyo ama memeyi sokmuyorm agzına
Premses Eliffff canım benim ilk ay 15-20 dk emiyordu ama şimdi biraz büyüdü diye mi 10 dk emiyor en fazla ..kendimi paralıyorum biraz daha alsın diye ama kendini geri atıyor bilmiyorum acaba doyuyor mu (61 günlüğüz )
AnneVeKuzusu Eliffff bunu duyduguma sevindim canm kustugu için yapıyodm bn böyle.ama kusuyosa da doyuyodr diye düşünüyodm içim rahatladı valla😘
fatima Eliffff bana da sağlık ocağındaki ebemiz öyle demişti,, bende öyle yapıyorum canım.. birini tam bitirmeden diğerine geçmiyorum, diğer memeyi bir dahaki emzirmeye veriyorum
AnneVeKuzusu ErtugrulAnnesii yok canım bi süre gözlemledim reflü olabilir mi diye ama ne zaman fazla emse o zaman kusuyo o yüzden tek gögüs az dakika sık emzirme yapıyorm
Dorukusunannesi Premses bence doyduğu için bırakıyor çünkü büyüdükçe emme gücü kuvvetleniyormuş öyle oluncada emme süresi düşüyor
Eliffff AnneVeKuzusu aynen canım ben sorun yaşamadım gögüste hep aynı süt olmuyormuş ilk 15 dakika su ihtiyacı vb hayatta kalmaya yarayan şeyler geliyormuş 15 dakikadan sonrada yağlı kilo aldıran süt geliyormuş en az 20-25 dakika emzirin bütün sütü alsın gögsünüzü boşaltmasını saglayın dediler
Elif337798 AnneVeKuzusu benim kisi de elif derdi onun yanında kimse size adınızl seslenmesn ben her kesi tembihlemiştim haticenin annesi deyin diye
AnneVeKuzusu Rabiays dimi doktorlar öyle diyoda iki saatte bi 30 dakka yapıyo ki onun bide memeyi agzına sokma faslı bilmem ne var 30 dk oluyo sana bi saat sırtım her yerim agrıyo yavrum terliyo sonra bide kusuyo üstüne.iyi yaa yalnz degilmişim rahatladım
Rabiays AnneVeKuzusu kız bakma sen 20dk san sonra vermenyoksa seni emzik yerine kullanıyor hep emmek istiyr
ilknurcelik AnneVeKuzusu hiç o kadar uzun emzirmedim çoğunlukla iki meme bile 15 dk sürmüyor baştan beri maşallah bebeğim de ayına göre kilolu
AnneVeKuzusu umaydilara evet cnm teyzem hemşire ilk kustugunda panikle ona sormuştum ayruçıcs sonrasında doktora da sordum zaten böyle süt kesigi gbi bi kusmaydı o sütün bebege yaradığını gösterirmiş direk sıvı halde kusması da çok emdigni gösterirmiş.burda da bnm gbi emzirenleri görünce içim ferahladı her bebek bir olmuyo demekki🤷🏻♀️ Onun dışında hem koynumda meleğim. Göğsümü bile kapatmıyorm emdikten sonra bi süre daha temasımz devam etsn diye 😊
Liyaa AnneVeKuzusu bende başlrda öyşe dikkat ettşm sonra kusmaları başladı bi zamandan sonra akışına bıraktım ne zaman bırakırsa o zaman göğsümden aldım ve hiç dakika tutmadım ıyandığında emziriyorum hep sonra biraz oynayıp yatırıyorum