Esra1260 Sadece uykusu geldiğinde değil normaldede elleri hep yüzünde burnunu kaşıyor sürekli ve huysuzlanıyor niye olabilir başına gelen varmı ?
Nilver Esra1260 Bizimkisi de canım öyle kasıyor sınırlı gibi ama bence bişey olduğundan yapmıyorlar tıkalı falan değil çünkü
Sarekuzu_19 Esra1260 Bizdede aynı ama nedenini çözemedik burnunuda temizliyorum sürekli ama yok sürekli ovuşturuyor diyordum. Bir iki gün önce tel tokayla burnunun içini biraz karıştırdım büyük büyük kurumuş sümükler çıktı burun aspiretörüyle çekememiştik kızım ondan sonra yapmadı
Esraesen122 Esra1260 oğlumda bir ara sürekli yapıyordu bizimki birde parmağını sokuyordu tepki vermedik hiç şimdi unuttu yapmıyor herhangi birsey alarjiside yoktu
Can_deniz Esra1260 oğlumun alerjisi olduğu İçin sürekli burnu kaşıyor maalesef:( geçmedi daha. Umarım sizin alerjiden değildir
Annesininpogacayanagi Sarekuzu_19 tel tokayla burun karıştırmak mı. Kim bilir daha neler öğrenicez. 😏
emine_seker Toz alerjisi olabilir. Kızımda öyle toz alerjisi var ne zaman ev süpürülse, toz kalksa falan ya da dışarıda kalabalıkta (Bayadır çıkamıyoruz gerçi ama) olduğumuz zaman yapar. Serum fizyolojikle temizliyorum ya da banyo yapıyoruz rahatlıyor
Sarekuzu_19 Annesininpogacayanagi Burun aspiratörü işe yaramıyor saatlercede karıştırmıyorum alabildiğim geride kalmış büyük parçaları alıyorum
Obenimmelegim Burun kılları olmadığından burnunun içine tozlar uçan kuamş tüşleri kaşındırıyor diye okumuştum bir yerde
Can_deniz AnneBebek1 doğduğundan beri egzaması vardı, test yaptırdık. Uzun bir süreçti sadece burun kaşıması alerji belirtisi değildir. Bizde çok daha belirgindi belirtiler. Yine de takip etmenizde fayda var.
Sarekuzu_19 Annesininpogacayanagi evet burun aspiratörünü kullanmadan serum fizyolojik ile yıkıyorum hapşuraraj çıkartıyor ama hepsini değil
Sarekuzu_19 Ecemaydemir uyurken yapıyorum uyku bandıyla uyuyor bebeğim ışıkla bakıyorum tel tokanın arkasıyla alıyorum dipte olanları diğer türlüne serum fizyolojik nede burun astiratörü işe yaradı