Yasemin_Tahir-Mete
[bilinmeyen] kıskançlığını değiştirmek isterdim çocuklarımı isterdim hic bitmiycek yiyecek isterdim bide telefon isterdim 😊😊😊
Sarisin
[bilinmeyen] ayrıntılara takılma huyunu değiştirebilsem fena olmazdı 😊 Issız adaya düşsem yanıma oğlumu eşimi bi de telefonumu alırdım sanırım 😄
ErtugrulAnnesii
[bilinmeyen] eşimin hiç bir huyunu değiştirmek istemezdim çok şükür🧡 klişe olacak ama cidden öyle 😍 adaya düşsem de yine eşim, çocuğum ve yiyecek isterdim 😅 telefon bile istemiyorum cunku the analık🙋🏻♀️
bktsct
[bilinmeyen] eşimin dağınıklık huyunu değiştirmek isterdim 😂 ıssız adayada düssem yanıma oğlumu,eşimi ve bize ömür boyu yetcek yicek ve su susuz aslaa 😂😂 benm 4 oldu galiba
bayb1
[bilinmeyen] valla kocamın miskinliqinden işten qeldiqinde elinde telefon yatana kadar koltuqa yapışmasından nefret ediyorum adaya düşşem yanıma alacağım 3 şeyde canım yavrum kızım eşimi ve yemek olurdu
ElifAlya
[bilinmeyen] Esimin kiskancligini, ukalaligini degistirmek isterdim. Yanima da kizimi annemi ve esimi alirdim🌸😊
Sevde123
Ana kuruluğunu değiştirmeyi çok çok isterdim onun haricinde çok şükür iyi bi es tabi 4 yılın sonunda iyi olabildi 🤣 adaya da kızımı, interneti bi tlfn ve sonsuz ihtiyaç( yemek bez ıslak mendil filan😂😂🤣) anayım ben anaaa🤣
Rabiabynz
[bilinmeyen] eşimin bana en ufak derdini anlatmasını isterdim hep içine atyor malesef.
Adaya düşsem kesici alet, ateş, işaret fişekleri:))
Yasemin_Tahir-Mete
[bilinmeyen] peki sen ne isterdin
Ozlemberkay
Bn esimin kiskancligini ve adaya duşsem oglumu esimi omur boyu bize yeteck yeme icme
Bkt
[bilinmeyen] cok uyumasını😒 ve tabı ki sigaram kahvem müzik dinleyebileceğim bir alet ne oldugu hıc önemli değil yeter ki li calsın :)
Yasemin_Tahir-Mete
[bilinmeyen] olsun bakalım cnm 😀