Aslimoktay evet ama kulak içi her zaman biraz daha fazla gösterir demişti hemşire (koltuk altına göre) en iyisi makattan diye biliyorum ama tecrübelerime göre kulak candır demek istiyorum. Çünkü ateşli hareketli veya uyuyan çocuğun makatından ateş bakmak olmaz. Aşı sonrası ateşleniyor bizimki. Uyurken pıt pıt kulağından ölçüyorum uyanmıyor bile.